-Benvinguts al Blog de l´Agulla, ens trobareu a:

-Bienvenidos al Blog de l´Agulla, nos encontrareis en:

Passeig 22 de Juliol, 558, Terrassa, Barcelona.

Telf. 93 783 26 95.

miércoles, 22 de diciembre de 2010

Monogràfic d´estargit / Monográfico de estarcido

-Monogràfic d'estargit dilluns día 3 de gener de 2011 de les 16h. a les 20h.
-Professora Llúcia Garrigós.
-Aprendre'm a fer plantilles amb acetat a partir d'un dibuix escollit, la tècnica de l'estargit on es pot aplicar, a treballar els colors, les sombras, les llums.
-Es podrà escollir un d'aquets dos dibuixos.
-Per a més informació podeu trucar al telèfon 937832695.

-Monográfico de estarcido Lunes día 3 de enero de 2011 de las 16h. a las 20h.
-Profesora Llúcia Garrigós.
-Aprenderemos a hacer plantillas con acetato a partir de un dibujo escogido, la técnica del estarcido donde se puede aplicar, a trabajar los colores, las sombras, las luces.
-Se podrá escoger uno de estos dos dibujos.
-Para más información podéis llamar al teléfono 937832695.




7 comentarios:

Nuna dijo...

Què bonic Dolors !!!!! jo crec que m'hi apunto !!!!!

Un petonet

La petite couturière dijo...

Preciosos!!! Feliz Navidad!
Un besazo! CElia.

Mª Pilar dijo...

Dolors, quina envega. El proper curs a la Val, ja ho saps. Punets i Erós Nadau a totes !!!

GLÒRIA dijo...

Em pots dir quan val el monogràfic? Es de pintura? Què cal portar? Crec que m'agradaria molt! Siuplau envia'm un email amb més informació.
gtorra@calbenido.org

GLÒRIA dijo...

Em pots donar una mica més d'informació, el preu, el material...etc? Crec que m'agraderia molt fer aquest monogràfic.
Enia'm un email siusplau: gtorra@calbenido.org

Bon Nadal!

GLÒRIA dijo...

Em pots donar una mica més d'informació, el preu, el material...etc? Crec que m'agraderia molt fer aquest monogràfic.
Enia'm un email siusplau: gtorra@calbenido.org

Bon Nadal!

MARIAN dijo...

SI US PLAU!!!!
AVÍSAM PER AL PROXIM QUE M'APUNTO SÍIII O SÍIIIIIIIIIII!!

PETONETS!!
MARIAN