-Benvinguts al Blog de l´Agulla, ens trobareu a:

-Bienvenidos al Blog de l´Agulla, nos encontrareis en:

Passeig 22 de Juliol, 558, Terrassa, Barcelona.

Telf. 93 783 26 95.

martes, 20 de abril de 2010

Monográfic Núria Madurell / Monográfico Núria Madurell

Aquí teniu la foto del monogràfic que vam fer el dissabte passat amb la Núria Madurell,
aquest va consistir en fer aplicacions a màquina, va tenir molt èxit, tant que el meu taller de l'Agulla se'ns va quedar petit, però gràcies a la nostra amiga Roser que ens va deixar el seu local vam tenir el problema resolt, moltes gràcies Roser!!!
Vull donar les gràcies també a la Núria per la seva dedicació en aquest curs, les noies van quedar molt contentes, van aprendre molt i ens ho vam passar molt bé, repetirem!!!
Una salutació a totes noies!!!
Espero que ens tornem a veure molt aviat.

Aquí tenéis la foto del monográfico que hicimos el sábado pasado con Núria Madurell,
este consistió en hacer aplicaciones a máquina, tuvo mucho éxito, tanto que mi taller de l´Agulla se nos quedo pequeño, pero gracias a nuestra amiga Roser que nos dejo su local tuvimos el problema resuelto, muchas gracias Roser!!!
Quiero dar las gracias también a Núria por su dedicación en este curso, las chicas quedaron muy contentas, aprendieron mucho y nos lo pasamos muy bien, repetiremos!!!
Un saludo a todas chicas!!!
Espero que nos volvamos a ver muy pronto.


9 comentarios:

Núria Madurell dijo...

Hoooola Dolors!!! Moltes gràcies a tu per la teva amabilitat i per tota la organització!!!! T'he deixat unes quantes fotos al meu blog...
Un petó ben fort!!!!!

corapensa dijo...

AHI tenia que haber estado yo!! pero los duendes traviesos no me dejaron! me alegra ver que lo pasarteis tan bien,besos

Sandra dijo...

Dolors que bé que ho vam passar!!!
Això s'haurà de repetir aviat!
Un petó ben fort

Unknown dijo...

Hola Dolors, em va agradar molt conèixer-te,m´ho vaig passar molt bé i vaig apendre molt. Gràcies per tot, i espero que ens tornem a veure aviat. Ara estarem més en contacte. Una abraçada.

Unknown dijo...

Hola Dolors, em va agradar molt conèixer-te, m´ho vaig passar molt bé i vaig apendre molt. Gràcies per tot i a veure si ens veiem aviat. Ara estarem més en contacte. Una abraçada.

Unknown dijo...

Hola Dolors, em va agradar molt conèixer-te. M´ho vaig passar molt bé i vaig apendre coses noves, que d´això es tractave. Gràcies per tot, a veures si ens veiem aviat. Una abraçada.

esmeralda dijo...

I tant que s'ha de repetir aviat! Ho vam passar d'allò més bé...vam aprendre i sobretot vam passar una estona entre amigues... Dolors, moltes moltes gràcies per lo bé que ho vas organitzar tot, perquè estaves en tots els detalls i perquè ens vas fer sentir com a casa!
Una abraçada i ens veiem aviat

corapensa dijo...

!veo que lo pasasteis genial! me alegro mucho,besos

Pepa dijo...

Hola Dolors!!!!!!

Avui he arribat a casa per fi!!!!!
Ja torno a estar conectada...

M'ho vaig passar molt be al curs i vaig apendre molt amb la Núria que es un solete com tu!!!!

Molts petonets i fins aviat.